MIN HERLIGE LILLE FAMILIE!

For en fin dag jeg har fått! 

Jeg ble vekt på senga med god frokost i dag tidlig, og en kosete liten Leo! Jeg hadde jo egentlig handlet inn både vannmelon, sjokolademelk, yoghurt, ostebriks med pålegg og hele pakken slik at jeg kunne spise det til frokost, men nei, det fikk jeg ikke lov til å ordne til meg selv! Dermed ble det en rimelig utradisjonell frokost som familien hadde ordnet fra Mcdonalds, med sjokolademelk og sjokolademousse på siden!

Ellers har vi spist litt lunsj samlet, og jeg har fått så mye fint fra familien! Dessuten er vi nå straks på vei ut døren igjen for å spise bursdagsmiddag nede på bryggen, og været er helt perfekt. Kjempedeilig blir det!



Må også takke så uendelig mye for alle gratulasjoner jeg har fått! Tusen hjertelig takk, verdens beste lesere.

Nyt resten av dagen dere også ♥ Det skal virkelig jeg og! Måtte selvfølgelig legge med noen fine bilder av den lille familien min som vi tok i dag. Så stolt over guttene mine og så takknemlig for at jeg har dem. Jeg er heldig altså♥

Klem

7 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, håper den var superfin! 🙂 <3 ville bare si at neste gang du spiser den sjokolademoussen så burde du sjekke innholdsfortegnelsen på den! Første og eneste gangen jeg spiste den så stod det i innholdet at den inneholder alkohol. Ikke mye men følte det var nok til å være nevnbart 🙂 stå på, og gratulerer så mye med den kommende, dere er supre foreldre!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg