EN LITEN PAUSE!

At ting kan snu så fort! Hadde DE fine blogg-planene til i kveld, men her ligger jeg med veldig vonde kynnere på soverommet vårt, og lillemann er blitt syk… Det snudde rimelig fort, for å si det sånn. Fantastiske kjæresten min stiller opp og har ordnet og styret i hele kveld for Leo og meg (Han har til og med hengt opp klesvasken på eget initiativ?!) så nå kan jeg endelig legge igjen en veldig liten oppdatering til dere flotte lesere. Det fortjener dere!


Det er virkelig ikke ofte dette skjer, men jeg kjenner på meg at jeg må roe ned og lytte til kroppen min. Jeg trenger en liten pause nå, og er sterkere tilbake i morgen ♥ Kroppen sier i fra at det blir for mye og da må jeg ta hensyn til det. Babyen i magen trenger det, og Leo trenger det.

Nyt kvelden deres, uansett hvor dere er og hva dere gjør. Klem!

6 kommentarer
    1. “Gleder meg til å møte han. <3 Leo og Noah<3"
      Skriver Fredrik i innlegget
      Er det bestemt at han skal hete Noah? Når du ikke er sikker på at du vil..? Må være veldig kjipt å bli enig om Oscar når dere liker det så godt, også blir det til noe du ikke er helt sikker på 🙁
      Håper dere finner ut av det i hvert fall! Jeg og pappaen til dattera mi slet lenge med navn! Jeg var 99% sikker på at jeg skulle ha en gutt, å vi likte ingen guttenavn 😮 å hadde 10 jentenavn som vi likte kjempe godt, så viste det seg å være en liten jente <3
      God bedring til deg og Leo <3

    2. Bra at du lytter til kroppen, det er nok nettopp nå når du er gravid det er ekstra viktig! 🙂 God bedring til dere begge og fortsatt god helg.

    3. Jeg blir glad av å lese bloggen din 🙂
      Har et spørsmål som ikke har med dette innlegget å gjøre, men kaster meg ut i det. Nå som dere venter barn nr to, blir en “stor” familie, hvorfor skal dere ikke alle på ferie med familien til F? Er det fordi dj ikke orker Pga magen? (Ble vist to sp.mål det😉)

    4. Jeg vet ikke om du allerede har gjort det, men hvis ikke.. Kan du legge ut et bilde av deg og Fredrik da dere var på Leos alder så vi får se likhetene. Hadde vært utrolig kjekt og koselig. :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg