KOS FOR DE TO SMÅ!

Vi har vært hos Marthe og den nydelige jenta hennes Olivia på 8 måneder i dag, og som Leo har kost seg! Han er jo som dere vet veldig glad i andre barn, og Olivia er intet unntak. Vi fikk noen fantastisk fine bilder av dem sammen, som jeg selvfølgelig måtte dele med dere ♥

Olivia er faktisk 6 måneder yngre enn Leo, og mellom Olivia og lillebror kommer det til å være akkurat ett år! Så morsomt for dem det blir i fremtiden, å ha noen å leke med som er på samme alder. Vi ser at Leo og Olivia har glede av hverandre når de leker sammen, og det er så koselig å se. Jeg gleder meg uendelig mye til å se Leo og lillebror leke sammen og den gleden de kommer til å ha av hverandre i fremtiden, alltid en bror de kan vende seg til om det skulle være noe! Jeg merker spesielt hvor mye jeg gleder meg når jeg ser Leo leke så fint med andre barn. Jeg tror han kommer til å bli en veldig omsorgsfull storebror for babygutten vår.

Varmen har vært helt ekstrem i dag, men “heldigvis” er det bare jeg som har slitt i varmen og ikke Leo. Merker så godt at jeg er gravid i varmen, jeg må gjemme meg bort i skyggen med en gang det blir ganske varmt for det blir rett og slett for mye. Haha! Videre nå skal vi fortsette kos og avslapning her før vi etter hvert tar turen hjemover. Det blir godt det også!

Ønsker dere en fin tirsdag!

7 kommentarer
    1. Så fantastisk fine bilder!! Leo er bare så ufattelig nydelig og vakker , ååhh smelter helt av han! Olivia var også kjempe skjønn og søt <3

    2. Leo er så innmari søt!! Ikke klipp håret hans, han kler den lengden veldig godt!! Ha en fin kveld videre 🙂

    3. å så nydelige Leo og Olivia var 🙂 sikkelig herlige :).
      Blir fint og se Leo og lillebror når den tid kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg