OVERRASKELSES DATE!

I dag har jeg overrasket Fredrik! I dag tidlig bestilte jeg kinobilletter til oss uten at han visste det, så kunne jeg overraske ham med en koselig date! Bare oss to 🙂

Leo er hos tanten min så lenge, som er 10 minutter gange unna vår leilighet, og i tillegg ti minutter gange unna kinoen hvor vi skal være – Og han kommer nok til å sove og kose seg masse så lenge. Der er han alltid i trygge hender, det vet jeg! ♥

Det er viktig for oss å utnytte den lille kjærestetiden vi har sammen, og hvert fall når vi attpåtil har enda en liten på vei!

Det er alltid like koselig å dra ut med Fredrik alene, og her om dagen snakket jeg med ham om hvor rart jeg egentlig synes det er at vi enda har så god kjemi og at vi enda har det så morsomt sammen, slik vi hadde det før vi fikk barn. Man forandrer og vokser noe vanvittig med det å bli foreldre, og derfor har jeg tenkt litt i ettertid at siden vi også er unge, altså i en fase i livet hvor man forandrer seg mye fra før av, og hvor man skal finne seg selv, at det kanskje var mindre sannsynlig at vi kom til å ha det like bra sammen. At det kanskje var mer sannsynlig at vi vokste i hver vår retning.

Men vi har heldigvis bare vokst en vei, og det er tettere på hverandre! 

10 kommentarer

Siste innlegg