FØR-BILDER AV LEO SITT ROM!

Endelig kan jeg gå i gang med innredningen! 

Hei fra meg som er fryktelig sliten men SÅ fornøyd! Har fått ryddet og vasket ut alt av rommet til Leo i dag, og det føles så bra. Ryggen verker litt, men energien min er heldigvis på topp. Leo kom løpende inn flere ganger underveis og herjet, han virker foreløpig storfornøyd med at han endelig skal få eget gutterom. 

Jeg har fått opp wall stickers allerede, og det kan dere så vidt se på noen av bildene! Her har dere noen før-bilder av rommet hans i sin helhet, blir morsomt å vise dere videre underveis og ikke minst når det er ferdig ♥






I hele leiligheten vår er det over 3 meter takhøyde i alle rom (Om jeg husker riktig, mulig det er mer enn det også, Fredrik og jeg husket ikke helt nøyaktig her) og det gjør at det ser og føles utrolig romslig, noe jeg synes er helt supert. Jeg er sikker på at Leo kommer til å få det ufattelig koselig på rommet sitt, og jeg gleder meg til å få inn møbler, dekor, og bilder på veggen! Alle lekene hans må også få plass, og akkurat den delen kan faktisk bli litt problematisk – For han har så mye! Jeg tror nok vi må investere i noen skikkelig store og fine lekekasser, eller oppbevaringsesker.

Leo er virkelig en heldig gutt! Nøyaktig en måned igjen til barnehagestart nå også, kjenner en litt skrekkblandet fryd. Haha! I kombinasjon med at han også får eget rom innen kun få dager, og plutselig ikke skal være hjemme hos mammaen sin på dagtid, kommer jeg nok til å merke at han ikke er noen liten baby lenger. Og det er han jo heller ikke, så det er det på tide at jeg innser! Han vil alltid være min lille gutt da – Uansett hvor stor han blir!

Ha en fantastisk kveld, alle sammen!

18 kommentarer
    1. Har dere planer om at Leo skal ha langt hår? Han er så nydelig! Hvor mange måneder er han nå? 🙂 <3

    2. Blir spennende å se det ferdige resultatet av rommet hans og det blir spennende å følge dere fremover med tanke på barnehagestart osv!:)
      Det er alltid like spennende når høsten kommer, selvfølgelig mest for foreldre og barn men også oss barnehage ansatte!:) Kjenner jeg gleder meg til å komme i gang med høsten allerede, savner barna fra barnehagen jeg jobber i og skal bli SÅ spennende å møte nye barn!:)

    3. Amalie: Hei Amalie <3 Vi synes Leo ser helt nydelig ut med det lange håret sitt, så vi har ingen planer om å klippe ham kort. Men jeg ser at vi må ta litt av luggen hans snart, den kommer av og til i veien for øynene hans nå og det skal den jo ikke 🙂 Hehe!

      Han er 16 måneder den 23 juli <3

    4. Anonym: Hei! Ja, selvfølgelig 🙂 Vi børster og steller håret hans opp til flere ganger hver dag, alt ettersom hvor mye han leker og styrer på – For det synes jo naturligvis på håret hans om han har holdt på å leke veldig mye en dag!

    5. Leo er så ufattelig herlig <3 har så lyst til å klemme han flat når jeg ser sånne bilder haha. Gleder meg stort til jeg får en liten sønn en dag 🙂 selvom jeg er mer enn fornøyd med jenta som kommer også selfølgelig hehe.

    6. Vet ikke om det et jeg som ikke har fått det med meg, men jeg lurer på når dere tenker å bytte til “storguttseng”? 🙂 Gutten vår er like gammel som deres, og han har ikke begynt å klatre ut av sprinkelsenga enda, så det er vel ikke noe behov riktig enda. Men tenker mye på når jeg skal begynne å handle inn “storguttseng” 😀

    7. Monica: Jeg tror jeg har spurt dere her inne om noen det var noen som visste ca når man går over til det, men jeg fikk veldig forskjellige svar, og etter å ha sjekket ytterligere på nett (Forum og lignende) så er det fortsatt veldig individuelt! 🙂 Derfor tror jeg bare vi skal se det an! 😀 Tror du har rett i at det ikke er noe behov riktig enda i hvert fall, men hvem vet, de vokser jo så fort også, og jeg har snakket med flere som plutselig måtte bytte når de små var 1,5 år!

    8. Tusen takk for at du svarer så raskt! 🙂 Aha, det er det jeg også har oppfattet, at det er veldig individuelt, men det hadde jo vært så mye lettere om man bare hadde fått en dato “nå skal dere bytte seng”, haha 😀 Gleder meg så mye til å prøve storseng at jeg nesten håper på at han skal klatre ut snart :p

    9. Åh den takhøyden deres altså! Er bare så misunnelig! Det er så utrolig fint med god takhøyde! Blir nok et kjempefint rom

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg