SPENNENDE DAGER!

Helt siden jeg sto opp i dag tidlig har absolutt alt gått galt! Jeg våknet av alarmen min alt for sent, og jeg kom meg nesten ikke opp av sengen fordi bekkenet mitt hadde låst seg litt. Skikkelig kjip start på dagen! Og som om det ikke var nok, hadde kameraladeren min gått i stykker helt uten videre også. Bussen min kom aldri når jeg skulle hjem fra å ha kjøpt ny kameralader, og jeg fant meg selv stående på kjøpesenteret med masse melkeflekker på buksen min (Kremt, Leo!) noe jeg selvfølgelig ikke oppdaget før jeg nesten var på vei hjem igjen. Haha!

Men jevnt over har vi noen veldig spennende og koselig dager hjemme om dagen, og ikke minst i vente! Fredrik er sykmeldt ut uken før han er tilbake på jobb (Akkurat det er jo verken spennende eller koselig, da, men vi tenker positivt og han er heldigvis blitt bedre!) og jeg merker hvor fort dagene raser forbi med masse innredning og forberedelser, og ikke minst kjøp og henting av babyting. I morgen henter vi den nye sengen til Leo, sammen med ny stellematte og nattlampen hans, og det gleder vi oss stort til. Nå skal nemlig Leo over i egen seng – Og det blir veldig spennende å se hvordan det kommer til å gå. Forhåpentligvis går det greit over tid, men vi er forberedt på noen tøffe netter!

Når vi var hos helsesøster på 15-måneders kontroll i slutten av juni, snakket vi litt om dette med at det var viktig hvordan alle forandringene for Leo fremover nå ikke kommer samtidig med lillebror. Når jeg tenkte over det i ettertid, ble det bare mer og mer logisk! Dermed er det greit å starte i god tid med å venne han over i egen seng, for det er han jo ikke akkurat vant til. Det hadde nok muligens blitt litt vel mye om vi skulle vært fire stykker i dobbeltsenga vår til høsten! 


Noen små glimt fra dagen ♥

Ha en fin kveld alle sammen, vi snakkes om ikke lenge!

Klem

13 kommentarer
    1. Broren min måtte og ut av senga til foreldrene mine før jeg skulle bli født. 🙂 Veldig fint å starte så tidlig for Leo kan bli veldig sjalu og synes det er dumt og dele oppmerksomheten så da er det fint at han slipper alt oppå hverandre slik at han ikke opplever det negativt å bli storebror 🙂

    2. Hvordan kommmer dere til og ta denne overgangen fra og sove i seng med dere og i egen seng? spør da jeg lurer selv for her er det nødt til å busses i søvn så lurer på hva tankene dine er om det?

    3. Hei:) jeg lurer på om du kan skrive et innlegg hvor du problematiserer bruken av sprinkelbeskytter i sprinkelseng. Da mange professorer hevder det er farlig. 🙂

    4. titter innom bloggen din minst(!!) en gang daglig, og må bare si du virker så fantastisk, på alle måter!
      videre ønsker jeg å tipse deg om p-stav som jeg selv satt inn for noen måneder siden, selvfølgelig etter du har fått den lille & om du ikke ønsker barn på en stund;)nå husker jeg ikke hva du har skrevet at du har gått på, men p-stav er hvert fall den mest sikre prevensjonen. bare et lite tips fra meg som selv har en kropp hvor flere andre prevensjoner ikke fungerer
      klem

    5. Hei! Nydelige bilder😍
      Absolutt ikke ment som mas, men når kommer videoen med svar på spørsmål? Gleder meg så mye!❤️

    6. Anonym: Åh, for en fantastisk kommentar dette var å lese nå <3 Skal ta med meg tipset ditt til legen min kår svangerskapet er over, så tusen takk for det 😀

      Klem

    7. Det anbefales å samsove til barna er minst 4 år. Hva med større seng eller en seng ved siden av ogangen sy sammen overmadrassene? Det funker

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg