EN FIN OVERRASKELSE!

Hei dere!

Godt plantet hjemme i sofaen etter noen av dagens gjøremål sammen med Fredrik og Leo, fikk jeg telefon fra mamma som kunne fortelle at hun kommer til oss allerede i morgen kveld! Tidligere har både hun og søstrene min kommet på overraskelsesbesøk, og det er superkoselig – Men det er veldig greit å få vite på forhånd også, hvert fall sånn innimellom. Jeg trodde ikke hun skulle ha mulighet til å besøke oss før neste helg igjen, men det hadde hun altså! Og vi gleder oss veldig til fine dager med mamma og Leo sin bestemor, så det ble jo en fin overraskelse likevel, selv om den ble mindre enn om de bare hadde dukket opp her igjen! Hehe 🙂


Fredrik er ute av huset en liten stund, og Leo og jeg har derfor hatt litt kose-og alenetid. Leo elsker å leke både alene og sammen med meg, og jeg merker hvor stor han er nå. Han går ut og inn på sitt eget rom, og sitter plutselig der inne og leker for seg selv! Jeg kan gå på toalettet alene (!) Med åpen dør da, (men likevel) og jeg kan gå å lage meg en brødskive, samtidig som han farter rundt litt som han vil mens jeg selvfølgelig holder et øye med ham 🙂 Soveromsdøren vår og døren inn til badet er alltid lukket da! Som oftest ender han opp med å følge etter meg mens han drar med seg både bamser, leker, og klær – Men herlighet for en forskjell det er på selvstendigheten hans fra bare for noen måneder tilbake! Det føles så trygt og godt for oss alle ♥

Deilig å ha fått en så fin helg hittil! Nyt lørdagskvelden, alle sammen! Vi snakkes igjen om ikke så lenge.

Klem

7 kommentarer
    1. Så koselig overraskelse ❤ Huff, jeg merker mammapolitiet hertser mye med deg når du mååå forsikre i innlegget ditt at du holder et øye med han mens du holder på med andre ting. SELVFØLGELIG gjør du det, tenker jeg! Du er en flink mamma ❤❤

    2. Cathrine: Ja, utrolig koselig altså <3 <3

      Haha, jeg har nok blitt litt vant med å få det påpekt om jeg ikke nevner slikt som dette, så da gjør jeg det bare helt automatisk, haha 😀

      Tusen takk for fine ord <3 <3

    3. Det virker som du har mange skeptikere så det er like greit du skriver på en måte som gjør at folk ikke spør på en belærende”du er dum” måte. Synd det skal være sånn, for jeg ser virkelig hvilken dyktig og fantastisk mamma du er <3

    4. Hei Jessica!
      Jeg lurer på om Leo skal ha Emma Ljunga vognen i barnehagen, eller om du skal kjøpe ny vogn? Jeg har lik vogn til mitt gutt, og er veldig i tvil om jeg skal kjøpe ny eller bruke den jeg har i bhg til høsten😊
      Kos deg masse i helgen med mammaen din, stor klem!😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg