TING HAR FORANDRET SEG!

Helt nøyaktig på samme tid i svangerskapet sist med Leo som det jeg er nå med den nye babyen, vasket jeg den første vasken med babyklær. Dermed fant jeg selvfølgelig ut at jeg måtte gjøre det nå også, så de siste to dagene har jeg vasket mengder med babyklær, ull, tepper, og sengesett. Og jeg får helt flash back til slutten av svangerskapet med Leo! Da hadde vi akkurat flyttet til en større leilighet på 73 kvadratmeter, og bloggen min var bare en liten hobby som jeg oppdaterte litt når jeg hadde tid. Det var januar.

Ting har blitt så annerledes siden den gang. Men spenningen jeg kjenner på, den er helt lik!

Det blir mye babysnakk på bloggen om dagen. Jeg er fullstendig klar over det, men jeg klarer bare ikke å la være. Dere må uansett gjerne komme med tips til blogginnlegg om det er noe dere savner å høre eller lese om. Jeg tar gjerne i mot, for å si det sånn ♥


Og akkurat når jeg hadde brettet sammen alt i de minste størrelsene, skulle jeg hente meg et glass vann. Jeg kommer tilbake, og gjett hvem som hadde gått berserk på babyklærne? Ja – Leo. Mye morsommere å dra alle klærne utover gulvet og tygge på dem, enn at de bare ligger på bordet brettet sammen, vet dere! Haha 🙂

I morgen venter ultralyd på sykehuset, og det skal bli utrolig herlig å se han for siste gang inne i magen. På denne ultralyden med Leo sist gang, fikk vi noen fantastiske bilder av ansiktet hans.Håper vi kan få det denne gangen også!

Klem

17 kommentarer
    1. Hvor er klærne dine fra? Kjempe fint!
      Er så stas å vakse babyklær for første gang. Masse fint! Å greit med to gutter, når du hadde så mye fint til Leo! Håper nesten på gutt neste gang vi og får nr2, når vi har såå masse dyre blåe klær!

    2. Jeg har også vasket masse babytøy og sengetøy til bebis den siste uka 🙂 er i uke 31 idag. Er sååå utålmodig nå!!<3
      Kan du lage et innlegg om stelleplassen til gutten deres og hva dere har der?
      Hva skal ALLTID være lett tilgjengelig på stelleplassen og hva er ikke såå nødvendig (når man ikke har stor plass og ikke har stellebord feks).
      Det hadde også vært fint med et innlegg om hva man alltid bør ha med i stelleveska, både til seg selv og babyen:)
      Alt dette handla om baby det også gitt, haha. Jaja, jeg er i samme bobla som deg skjønner du!:p

    3. Hei alle tre.
      Lenge siden jeg har sendt en hilsen til dere nå. Leser bloggen hver dag. Og føler jeg sier det samme inn i meg hver gang ” Søren hvor vanvittig flinke dere er som foreldre, kjærester og famile” Gleder meg til å følge dere når Noah kommet også. Og så spennede med Leo som er i barnehage og begynner å bli stor gutt. Tipper han blir den perfekte storebror.
      Ønsker dere en flott uke. Fortsett å ta vare på hverandre. Klem fra meg

    4. Anita: Hei Anita!

      Det er alltid like koselig å høre fra deg, og at du fortsatt leser bloggen hver dag! Og vi setter så pris på at det virker slik ut i fra bloggen. Vi gjør alltid vårt beste 🙂

      Ja, det er superspennende om dagen. Han hadde kost seg så masse i barnehagen i dag, og i dag var han alene der i tre timer. Veldig rart hvor fort tiden har gått, og hvor stor han holder på å bli 🙂

      Ønsker deg en flott uke også! Klem fra oss!

    5. Elise: Nelly.com! Kjempebehagelig sett, er blitt skikkelig glad i det 😀

      Ja, hadde masse fint etter Leo – Men tok dessverre bare vare på bittelitt… Heldigvis hadde jeg fortsatt noe etter Leo, for det blir så stas å bruke på lillebror!

      Haha, det skjønner jeg godt! Er så greit å kunne bruke mye av de samme klærne 🙂

    6. Er det sånn at man må vaske baby klærne selv om de er helt nye og kjøpt i butikken? Hørt noe om at det er lurt å vaske klærne selv om de er nye, er det sant? 🙂

    7. Anonym: Det er anbefalt å vaske alt tøy før bruk, ja! Det kan inneholde ulike kjemikalier som er veldig lite gunstig for nyfødte – Hvert fall etter det jeg har hørt. Kan også være fargestoffer og giftstoffer, ikke bra for huden til nyfødte som er så sart og følsom!
      klem

    8. Rart å gå et år tilbake i tid å sammenligne med nåtiden. Det er ofte så utrolig ulike år. Så bra at alt går fint i barnehagen med Leo! Det begynner å gå seg til med mine gutter også 🙂 Dere må ha en fin ukeslutt 🙂

    9. Gjør absolutt ingen ting at det blir litt babysnakk her!
      Jeg savner forresten en video der du svarer på spørsmål<3
      Går for eksempel an å la leserne stille spørsmål i kommentarfeltet;)Hadde vært koselig om du hadde fått med deg Fredrik!<3

    10. Kunne du hatt noe sånn innblikk i garderoben din en gang? Enten video eller bilder? Ikke sånn kort med to tre ting men litt om stilen din! Den virker så enkel og fin 😍 Sånn både mamma klær og klær utenom svangerskapet ditt 😍✨✨

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg