HAN HOLDER OSS SAMMEN!

Fredrik og jeg har på ingen slags tenkelige måter et perfekt forhold. Som “alle andre” småbarnsforeldre også gjør, hender det at vi krangler om husarbeid, og hvem sin tur det er til å vaske yttergangen. Vi lever ikke i en perfekt liten boble, og har gode og dårlige dager – Akkurat som alle andre.

Jeg ville aldri holdt sammen med barnefar ene og alene fordi vi hadde hatt barn sammen – Så det er ikke det jeg mener når jeg sier at Leo holder oss sammen – Men etter å ha kranglet om hvem som skal ta den jævla oppvasken som har stått på kjøkkenbenken hele dagen, så klarer jeg sjeldent være sint på Fredrik lenge når Leo kommer mot oss med tidenes smil samtidig som han ler, smiler, og utbryter «mamma og pappa» med den herlige, lille guttestemmen sin.

Det er akkurat som at han har det beste fra oss begge, og han viser det for oss hver eneste dag. Jeg knekker jo selvsagt helt sammen og tar gjerne oppvasken. Og yttergangen. Og badet. Som for øvrig ser ut som den tredje verdenskrig.


Og det samme gjør Fredrik ♥

Nå sitter vi godt plantet på soverommet. Vi dro tidligere i kveld ut på butikken for å kjøpe inn kakao og litt godt til kvelden, og kjenner jeg oss rett – Så kommer vi til å sitte å snakke MYE om Leo. Og konkludere med at vi savner ham så fælt, selv om han ligger på soverommet sitt noen meter fra soverommet vårt. Det er litt rart. 

Men veldig fint.

6 kommentarer
    1. Hehe, kjenner meg igjen i den småbarnskranglingen, som vi kaller det her hjemme! Så kommer DET gliset fra lillemor, og da er liksom ikke ting så ille likevel. Nydelig familie du har, forresten!

    2. Når Noah er kommet til verden, kan du skrive et innlegg her på bloggen om det man kaller det fjerde trimester Jessica? Jeg har lest litt om det rundt forbi, men det hadde vært veldig interessant å høre det fra deg som snart får ditt andre barn, da du jo har vært igjennom fjerde teimester en gang før og kan sammenligne de to med hverandre og se hvordan den ene ble mot den andre, hva har fungert bedre/dårligere nå enn sist osv. ❤️❤️❤️❤️
      Hva er perfekt?? I mine øyne er det hvert enkelt par trives best med og det som fungerer for dem, det perfekte!! I dagens samfunn er vi desverre alt for opptatt av hva som er “perfekt” og at alt skal være så bra på alle måter og man skal være så lykkelige. Men det som gir deg og Fredrik lykke er andre ting enn det som gir andre lykke. Du er som meg, artig det da, du setter pris på småting i hverdagen som tid og lek med Leo, tid med Fredrik og Leo, en tur ut for å lufte seg sammen med de to guttene i livet ditt, samvær med dine foreldre og søsken mm. Mens for andre må det skje en hel masse greier for at ting skal være perfekt og man skal være lykkelig!!!! 💗💗💗 Noen timer med tanteungene er perfekt for meg, det er lykke det 🌟🌟💫🌟🌟🌟 Og når store gutten til tante, han er 20 år nå, kommer og vil gi meg en god klem helt frivillig, da det dagen petfekt og lykken komplett!!! 💚💚💚💚
      Det er opp til hver enkelt å bestemme hva som er perfekt for dem, og dere gjør som dere vil gjøre det for å få det som er perfekt for dere!!! 💞💞💞💞💞💞

    3. Hei! Ikkje kommentar til sjølve innlegget, men ville berre gi beskjed at eg har samme babycall som dere og eg har valt å la den gå på batteri om natta når barnet ikkje har tilsyn. Syns den ledningen er VEL lang og er redd for kvelningsfare. Det er kanskje ikkje eit problem enda, men om Leo skulle komme seg ut av spinkelsenga er det litt skummelt. Min kom seg ut av spinkelsenga tidlig og har alltid vert opptatt av ledninger og stikkontakter, så eg er nok litt streng akkurat når det gjeld det :p berre noko å ha i bakhodet:)

    4. Var inne på statist.no og så at de leter etter unge foreldre for en tv program 🙂 siden jeg ikke er så ung lenge så tenkte jeg at dette passet deg bedre. Bare lag deg en konto der og søk! Kanskje vi får sett dere alle 4 på tv snart 🙂

    5. Hvor kjøpte dere emmaljungan som leo har i bhg? Bor i Larvik selv og barnas hus selger ikke emmaljunga mer..er på jakt ;-₩

    6. m: Hei du!

      Var på jakt jeg også, for den var jammen ikke lett å finne! Fant den på en barnebutikk i Elverum, og siden foreldrene mine bor i Gjøvik kunne mamma hente den der 🙂 Butikken heter babble.no hvis du tilfeldigvis bor i nærheten eller har kjente som gjør det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg