DET BLIR VÅR LILLE HEMMELIGHET! ♥

God kveld til dere!

Nå om dagen går jeg spent i postkassen hver formiddag, for å se om det er dukket opp et brev fra sykehuset som kan fortelle meg datoen vi skal få møte sønnen vår. Det er nok fortsatt noen uker igjen til brevet om datoen for keisersnittet dukker opp, men jeg husker at brevet kom tidligere enn jeg trodde sist svangerskap når jeg gikk gravid med størstemann – Så vi venter i spenning allerede nå, vi! 

Jeg fikk spørsmål for litt siden om jeg kom til å dele datoen her på bloggen, og det kommer jeg ikke til å gjøre. Det gjorde jeg heller ikke sist. Noe må vi ha for oss selv 🙂 Dessuten tror jeg det gjør det hele litt ekstra spennende for dere også, dere vet jo at han med sikkerhet kommer hvert fall en uke før termin ♥ Så, med det sagt – Uendelig mange muligheter er det jo ikke. Haha!


Vi har kost oss her hjemme i kveld. Samvittigheten min sier meg at jeg skulle vært ute på en lang trilletur med Leo – Men kroppen og formen var ikke helt enig i det, så vi ble bare hjemme istedet. Jeg har laget min matfavoritt for tiden her hjemme, og Fredrik har satt opp vår nye seng til soverommet vårt, Leo har danset, lekt, og herjet, og ellers har jeg brukt litt tid på å stryke babytøy. Stryke, ja. Vet ikke helt hva som går av meg om dagen, for jeg gidder vanligvis ikke stryke mine egne skjorter en gang!

Nå blir det en rolig stund før det er natta for min del. Litt sliten etter en lang dag og natt, men veldig lykkelig!

16 kommentarer
    1. Marianne: Synes du? Jeg synes bildene av måltidet ble helt mislykket, men det var utrolig koselig å høre at du synes det!

      Det er pasta med creme fraiche, nykvernet pepper, mozzarella og hvitløk – Med stekt kylling, grønne erter, og cherrytomater på toppen <3

    2. Det er viktig å holde noe hemmelig. Dette er jo deres barn, syns det er kos at dere velger å beholde det mellom dere to <3
      Blir spennende når det innlegget kommet ut, gleder meg til å se ^^
      Dere må ha en kjempe fin kveld videre, kos dere!

    3. Det kalles redebygging. Helt normalt når man snart skal føde! Mor må ofte ordne, rydde, vaske, stryke og være helt sikker på at alt er klart. Det var sånn vi overlevde/overlever i naturen 😊

    4. Dere skal få beholde den hemmeligheten 🙂
      Vi er takknemlig for at du i det hele tatt deler noe med oss <3
      Skal L og N dele rom etterhvert når de blir eldre?
      Ha en fin kveld, dere er supre

    5. Det så innmari godt ut! Du er virkelig flink til å lage mat. Venter barn selv så prøver å bli bedre til å lage mat, men du er jo virkelig flink. En stor inspirasjon for meg i alle fall!

    6. Hadde du planlagt KS sist også? Har du skrevet innlegg om det? Jeg hadde hastekeisersnitt sist, og synes ikke det var en god opplevelse. Så det stopper meg litt fra å ville ha et keisersnitt til, må ha planlagt KS hvis det blir noen neste gang. Vil gjerne lese om din erfaring om det 🙂

    7. Så spennende å vente på ks dato. Husker det veldig godt når jeg gikk å venta på min dato. Jeg fikk vite datoen 16 dager før. Men hun kom
      Bare 4 dager etter at vi fikk brevet 😉
      Lykke til og håper du får datoen snart! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg