DETTE BLIR SPENNENDE!

Hei dere, og riktig god kveld!

I dag har vi vært på grillfest med moren til Fredrik og flere i familien hans, noe som var kjempekoselig. Leo fikk løpt rundt i hagen, og vi andre koste oss med grillmat. Noe det har blitt lite av denne sommeren fordi været ikke akkurat har vært på topp, for å si det sånn. Når vi kom hjem var jeg egentlig ganske sliten i hodet og kropp, og vi bestemte dermed at vi skulle tilbringe resten av dagen inne. Det har pøsregnet her i hele ettermiddag og kveld, så jeg har tro på at vi tok rett valg med å bli inne. Haha!

 Jeg ville bare så gjerne nevne dette for dere! Før helgen snakket jeg med en veldig hyggelig dame angående noe som er veldig spennende. Jeg har hatt kontakt med noen andre som har hatt med dette prosjektet å gjøre tidligere, men det var før sommeren så det er en stund siden. Jeg synes prosjektet hørtes utrolig spennende ut etter å ha fått litt mer og utfyllende informasjon, så jeg snakket en del med Fredrik om det, og han var enig. Ingenting er sikkert enda, men det er snakk om å være med i et tv-program som er nytt, så vi skal bruke morgendagen på å filme litt her hjemme som skal sendes inn til dem rett over helgen. Så får vi vel etter hvert vite om vi får bli med eller ikke, for som sagt er det helt i startfasen hvor de lette etter aktuelle folk. Det blir i hvert fall veldig spennende, og jeg skal virkelig sørge for å få med meg programmet uansett om vi ender opp med å få bli med eller ei. Det skal være helt sikkert 🙂

Nå skal Fredrik og jeg kose oss med iskrem og film. Elsker lørdager! Herregud, jeg har hatt så lyst på iskrem i hele dag at jeg nesten har gått på veggen! Skikkelig matkick. Håper dere har en fin lørdagskveld! Søndag igjen i morgen, det skal bli godt, og vi skal sørge for en god avslutning på nok en fin uke ♥

8 kommentarer
    1. Er det programmet om å nå et mål innen et år? Det er nytt, og det fikk jeg nemlig tilbud om å delta i 🙂

    2. Hei!💛 Lurte bare på hva som var ditt favoritt babymagasin? Har ei venninne som nettopp har fått en liten gutt og tenkte å legge et magasin sammen med barselsgaven.😊
      Ha en fin dag videre!❤️

    3. Helene: Hei Helene!

      Så snill du er, og så heldig venninnen din er! <3

      Mitt favoritt babymagasin er babydrøm! Skikkelig koselig blad, og passer både i graviditeten og etter fødsel 🙂

      Ha en fin dag du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg