AKKURAT NÅ KUNNE IKKE TING BLITT BEDRE!

Så og si 1 måned igjen av svangerskapet. Fredag. Leo og pappaen hans som leker og løper rundt meg. Latter. Klar for familiekos. God mat. Og et fantastisk sommervær, av alle ting. I september, faktisk! Ja, greit – jeg er fortsatt forkjølet og litt syk, og soverommet vårt hadde ikke hatt vondt av å få en liten opprydning – men akkurat i dag betyr ikke det så mye, egentlig. Jeg kjenner bare så sterkt på følelsen av ting ikke kunne blitt bedre ♥

Jeg tror for øvrig babyen i magen snart har klart å brekke noen av ribbeina mine så mye som han sparker i dem – Men ja ja! Nok om det – det er ikke bare jeg som har en skikkelig god fredag i hvert fall, for Leo fikk litt nytt høst-tøy i går og var så stolt og fornøyd i det nye antrekket sitt i dag. Se så fin!


Hvis ikke denne helgen blir fin, så vet ikke jeg. Jeg skal snart i gang med å kose meg med å sortere klær til begge guttene, og rydde i Leo sitt klesskap. Det trengs nå som det egentlig går mot kaldere tider – selv om det har vært et sinnssykt deilig og fint vær her i Larvik både i dag og de siste dagene. Nei, nå tror jeg Leo og Fredrik venter veldig på meg, så gleder jeg meg til å oppdatere dere senere i dag. Håper alle får en nydelig start på helgen! 

10 kommentarer
    1. Så utrulig søt han er, han sjarmerer meg virkelig <3
      Ligger du også med forkjølelse? Jeg har ligget på sofaen i 3 dager, nå begynner jeg endelig og bli i fin form igjen, er bare halsen igjen som må bedres litt ^^
      Ha en kjempe fin helg <3

    2. Så skjønne bilder av Leo! <3 Håper du får en fantastisk fin helg sammen med Fredrik og Leo! Og ønsker deg god bedring, håper du føler deg bedre iløpet av helgen! 🙂
      God klem! <3

    3. Anonym: Stakkar faktisk 🙂 Nå får du se til å gi deg!

      Leo er det jammen ikke mye synd på, han har det så fantastisk godt her hos oss. Vi synes han er nydelig med det fine håret sitt, og vi passer selvfølgelig på at vi kommer oss til frisøren med han før håret hans eventuelt blir så langt at det skal være noen fare for at det plager ham 🙂 Du trenger nok ikke bekymre deg!

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg