PAPPAKOS!

Hei dere!

Nå som mamma er her, prøver jeg å få unnagjort mest mulig her hjemme av det praktiske. Det er veldig greit med litt bærehjelp og diverse nå som jeg er høygravid. Møbler skal inn og ut, pappesker skal bort og vekk, og ting skal forhåpentligvis ENDELIG komme helt i orden og på plass her hjemme. Dritt lei av å ikke ha absolutt alt 100% i orden, men nå etter hvert som tiden har gått har jeg begynt å lure om jeg egentlig noen gang kommer til å bli helt ferdig og fornøyd med absolutt alt her? Jeg har mine tvil, nemlig! Haha 🙂

Å få orden på ting er nemlig heller ikke så lett med ettåringen vår løpende rundt – så i slike stunder er det ekstra greit med en pappa som har rikelig med tid til pappakos ♥


Fineste guttene mine!

Nå har jeg selvfølgelig klart å bli enda sykere oppe i det hele (Herregud, ER det mulig eller?) så det er en ganske babysyk og stressa meg som holder på å gjøre alt klart her hjemme for tiden. Jeg er i skikkelig redebygge-modus her for tiden, så alt skal selvfølgelig vaskes og ryddes – helst 10 ganger også. Tar sin tid dette, men jeg gleder meg til jeg bare kan sette meg ned i et helt fullstendig klart hjem om noen uker rett før lillemann kommer, forhåpentligvis også helt frisk ♥ Min største frykt er faktisk at keisersnittet skal bli utsatt fordi jeg enda er syk når den tid kommer, så er veldig glad jeg har disse ukene til å bli helt bra. Jeg har jo faktisk vært mer syk enn det Leo har vært siden han startet i barnehagen, så hurra for at gutten vår i det minste har et velfungerende immunforsvar. Hehe! Det er mer enn hva jeg kan skryte på meg nå, for å si det sånn!

Ha en herlig ettermiddag, alle sammen!

14 kommentarer
    1. Hva skjer om du er syk når du skal ta keisernitt egentlig? Altså at de ikke får utsatt det..Må du føde naturlig eller gjennomfører de likevel? God bedring vertfall 🙂

    2. Hilde: De tar jo selvfølgelig keisersnittet om det skulle starte nå selv om jeg er syk – Men det aller beste er jo å være frisk, så om jeg er syk når dagen kommer tror jeg de pleier å avvente til man evt blir bedre 🙂 Men starter det, så gjør de snittet altså.

      Klem

    3. Åh så herlige bilder av Leo og Fredrik! <3 Så godt at du har mammen din på besøk nå så du får unnagjort siste rest før Noah kommer, det er godt med en hjelpende hånd av og til! Dumt å høre at du er blitt sykere, ønsker deg massevis av god bedring, og håper du føler deg bedre i god tid før fødselen, slik at du får tid til å lade opp krefter! 🙂
      God klem! <3

    4. Malin: Hei Malin 😀

      Det stemmer! Dere kan se oss på skjermen onsdag 5 oktober klokken 20.00 – vi er kjempespente på resultatet og gleder oss til å se. Håper du vil få det med deg!

      Ha en god kveld videre <3

    5. Hei, Jessica!
      Når begynner første episode av “kjære mamma”?
      Jeg har ikke tv2 sumo og får ikke sett deg på TV den dagen, da jeg er i ett annet land. Har du mulighet til å vise det på ett eller annet vis?

    6. Sara Madelen: Hei Sara Madelen!

      Sesongen har startet og det er ny episode av “kjære mamma” mandag til torsdag klokken 20.00 , men vår episode blir ikke sendt på tv før onsdag 5 oktober, klokken 20.00!

      Så dumt å høre at du er bortreist, og at du ikke har tv2sumo 🙁 Jeg tror ikke jeg får lagt ut episoden her på bloggen dessverre 🙁 Men det er mulig det kommer noen små klipp på tv2livsstil sin facebookside, det kan jeg for øvrig ikke si 100% sikkert! Ellers vet jeg at det gjerne kommer repriser av programmet på tv etter hvert utover høsten, da er du kanskje hjemme igjen fra ferie? Jeg skal undersøke dette etter episoden er sendt på tv!

      Klem

    7. Angående ” kjære mamma” , er du med med innspill og kommentarer på de andre mødrene ? Eneste grunnen til at jeg følger med på alle nå er nesten bare fordi jeg har så lyst til å se deg!! 😂❤️

    8. :): Hei du!

      Nei, jeg er med som “hovedpersonen” i episoden! Men de andre mødrene skal kommentere oss, da – jeg er veldig spent på akkurat den delen 😀 Litt skummelt!

      Åh, så utrolig herlig å høre!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg