DE FORTJENER DET!

Rommet til Leo er jo blitt så innmari fint nå som det er blitt helt ferdig, og da føles det litt vemodig å fortelle dere at han ikke skal ha det lenger om en 6 måneders tid. Altså – vi har jo for lengst bestemt oss for å ikke flytte fra leiligheten vi bor i nå til tross for at det kun er 2 soverom her, men guttene skal få vårt soverom, og Fredrik og jeg kommer til å flytte inn på det lille rommet som Leo har nå! Vi skal jo tross alt bare sove og oppbevare klærne våre på soverommet vårt, mens guttene kommer til å trenge den ekstra plassen til å leke og utfolde seg, og da bestemte vi oss likesågreit med en gang om at det ble mest rett å gjøre det slik.

Men vi skal ikke begynne med det helt enda, altså! Lillebror skal jo samsove med oss de første månedene, og Leo har ikke behov for all den ekstra plassen vårt soverom innebærer helt for seg selv, for han har jo i utgangspunktet godt med plass på sitt rom nå som det kun er han som bor der inne. Det blir bare litt i underkant når det skal inn to små på det lille soverommet han har nå, så derfor er det bedre at de begge får vårt når lillebror er blitt litt større, når de skal dele rom. Soverommet vårt er veldig stort, og Leo sitt en god del mindre, så det føles ikke helt riktig at Leo og lillebror skal måtte ha det lille soverommet når Fredrik og jeg tross alt ikke trenger den ekstra plassen vi nå har. Vi tenker å begynne med innredningen, innkjøp og flytting av møbler når Noah er omtrent 6 måneder gammel – så håper vi at det fungerer godt at de deler rom, hvis ikke får vi rett og slett bare ta det derfra og finne en løsning hvis det eventuelt skulle bli et problem ♥

Blir morsomt å innrede det som kommer til å bli et såpass stort barnerom til de små! Masse leker og masse plass, det fortjener de. De fortjener bare det aller beste, og jeg skal gjøre alt for at de får det perfekte gutterommet som de forhåpentligvis vil stortrives i. 

Men jeg legger virkelig ikke skjul på at jeg gleder meg stort til vi kan kjøpe noe eget i fremtiden. Vi trives så godt her i Larvik, og jeg kan virkelig ikke tenke meg å bo noen andre steder, så vi kan absolutt se for oss at vi kjøper hus her om noen år. Enn så lenge er vi kjempefornøyde med hvor vi bor nå, og ser ingen grunn til å flytte før den tid!


Håper alle har hatt en koselig onsdag hittil, vi snakkes selvfølgelig litt senere i dag! 

Klem

4 kommentarer
    1. Så utrolig god løsning dere har kommet med!:) Veldig lurt at dere velger å bo der der dere bor og lar de dele rom. Har tro på at å drive å flytte rundt når barna er små, bare kan bli forvirrende i forhold til at de jo er “vanedyr” og trives best med det de er vant med. Å dele rom vil jo også føre til at de kan komme mye nærmere hverandre. Min søster og jeg, delte rom til jeg var 13 og hun var 11, skal sies at vi satte opp en vegg for en periode da vi ble store, men ikke da vi var små… Gleder meg til å lese om rominnredningen når den tid kommer!:)

    2. Høres ut som en god løsning! 🙂 Leo og Noah kommer sikkert til å trivest godt sammen på samme rom! 😀
      Og må bare si at jeg leser hvert eneste innlegg på bloggen din, selv om jeg ikke alltid legger igjen en kommentar, jeg er veldig syk så er ikke hver dag jeg orker å lese, eller formulere en kommentar tilbake, men du er den første bloggen jeg sjekker og leser når jeg har krefter til det! <3
      Håper du får en god onsdagskveld!
      Stor klem <3

    3. Gunvor: Så koselig å høre fra deg Gunvor <3 Det er så hyggelig å få kommentarer av deg, og jeg setter virkelig stor pris på at du leser bloggen min! Det er vondt å høre at du er så syk 🙁 Jeg håper du blir bedre snart <3 <3

      Håper du også får en fin kveld, stor klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg