ALT HAR EN SLUTT

God lørdag dere!

Jeg har gått i hele dag og trodd at det var søndag, så gleden var stor da Fredrik opplyste meg om at det da selvsagt var lørdag i dag. Jeg er et eneste stort surrehue, så han var absolutt ikke overrasket over at jeg var så sikker på det. Er ikke akkurat første gangen! Haha.. Han begynner heldigvis å kjenne meg ganske godt! Nå i september er det faktisk gått 4 år siden vi ble kjærester, så det skulle vel kanskje bare mangle at vi begynner å kjenne hverandre godt nå 🙂

Dette er den siste helgen før skolestart for veldig mange der ute, og ikke minst ferieslutt. Det føles skikkelig sørgmodig at sommeren og ferien er over allerede, ettersom jeg i grunn ikke føler vi har hatt ordentlig sommer enda. Heldigvis har vi turen til Spania i starten av september å se frem til for litt skikkelig sommerfølelse. Jeg viste Leo hotellet vårt her om dagen, og han var veldig klar på at han_skulle_ bade i det badevannet. Helst i går! Haha ♥

Men som den gjør for de aller fleste andre også, så er vi inne i hverdagen igjen. Sånn blir det før ferieturen vår, og den venter også naturligvis når vi kommer hjem igjen. Alt har en slutt, ferier inkludert og plutselig er man tilbake til hverdagen. Det er helt topp å ha noe å se frem til, men jeg vil aldri bli en av dem som sitter og venter på at fredag og helg skal komme fortest mulig, en som lever for ferie, sommer, og alt annet enn hverdager. Å bruke så mye tid på å vente må føles så bortkastet når alt kommer til alt. Etter at ferien nå har tatt slutt for vår del, har jeg funnet så mye glede i å sette pris på de små øyeblikkene i hverdagen. Jeg tenker at man må slutte å vente, og heller gjøre det absolutt beste ut av hver dag, for hverdagen kommer og det er tross alt hverdager store deler av livet består av!

Håper dere får en nydelig kveld, vi snakkes om ikke så lenge ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg