AVSLØRT

I dag har dagen blitt tilbrakt inne med regnet pøsende utenfor, sammen med begge guttene mine alene. Vi sitter i stuen alle tre og tven surrer litt på i bakgrunnen mens vi leker på gulvet. Leo får plutselig øyne på en gravid dame som dukker opp på skjermen.

“Oi!” utbryter han.

“Mamma! Se på den! Stoor mage!” fortsetter han.

“Ja, vet du hva Leo? Hun har en baby i magen og det er derfor magen hennes er så stor.” svarer jeg mens jeg smiler til det mildt sagt overraskede ansiktet hans.

Nye bilder av den gravide damen ruller over skjermen, og nok en gang utbryter Leo med store øyne “Oi!” akkurat like overrasket som første gang.

“Mamma?” Leo kommer bort til meg mens jeg sitter med Noah lekende foran meg. Han står foran meg og klapper meg på magen mens han ser gravalvorlig på meg, før han sier:

“Baby?”

Takk skal du ha Leo 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg