ENDRING I PLANENE..

I dag eller i går kveld, skulle jeg egentlig dratt til Gjøvik uten barna i anledning min oldemors begravelse. Som dessverre har gått bort. Hun var 100 år gammel, så hun levde gjennom begge verdenskrigene – og hun var nok veldig klar om jeg kan si det. Men jeg synes det er like trist uansett. Hun fikk møtt guttene mine som var noen av tipp-oldebarna sine, og det gjør meg i hvert fall glad. Jeg gleder meg til barna blir større og jeg kan fortelle om henne. Jeg skulle ønske jeg besøkte henne enda mer med barna, men det er lett å være etterpåklok.

Grunnen til at jeg ikke fikk dratt er hvor dårlig Noah er vært, og at det eneste han har fått i seg har vært når jeg har ammet. Han har nektet flaske, kopp, all annen mat. Så her var det eneste riktige jeg kunne gjøre å bli hjemme, selv om jeg virkelig skulle ønske at jeg kunne vært der i dag. ♥

Jeg fant noen bilder som jeg har helt glemt å vise dere. Sistnevnte illustrerer mye av hverdagen min med Noah! Tror jeg har fått skikkelig muskler i armene (til meg å være) etter å ha båret så mye rundt på de barna altså. De veier jo tross alt over 10 kg begge to og det er ikke lite jeg bærer på dem hver dag. Det er veldig koselig da ♥

Så selv om denne dagen ikke ble helt som planlagt, så har det vært en fin dag alt i alt. Håper dere har hatt det samme!

Klem

11 kommentarer

Siste innlegg