ET VELDIG FINT INTERVJU!

God kveld, dere! I dag har det gått så fort og jeg har rundet 15 000 skritt allerede før jeg har rukket å begynne på treningsøkten min 😂 Skal ikke ha det på meg at jeg ikke er aktiv, gitt! Neida, men det har faktisk vært en strålende dag hittil – til tross for at jeg begynner å føle at jeg ikke er helt i form. Akkurat nå ligger jeg henslengt på sofaen og koser meg med favorittdagen min i uken, siden det er torsdag i dag. Jeg lagde DEN gode, hjemmelagde middagen til barna tidligere i dag – jeg brukte sikkert over en halvtime på å lage den bare til dem. Og når den omsider er ferdig og de skal spise den, så spiser de EN skje hver før de sier seg ferdige. Haha! Det er så typisk, jeg ler av det enda. Litt tragikomisk, men de kan selvfølgelig ingenting for det da. Fine skattene mine, de er så glade og fornøyde for tiden og det gjør meg så lykkelig.

Jeg har også gjort et intervju med Østlandsposten i dag, som er lokalavisen her i Larvik, levert og hentet Leo i barnehagen, kjøpt det siste til barnehagestart og hatt kvalitetstid med Noah før barnehagestart på mandag for hans del – litt morsomt er det jo også at intervjuet handlet om nettopp barnehagestart det også. Med en ordentlig hyggelig og flink journalist ❤️ Jeg tror det blir veldig fint, og skal si i fra til dere når det er ute.

Håper alle sammen får en fin kveld videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg