FAVORITTSTEDET I LEILIGHETEN

Mitt kjære blogghjørne!

I dag har jeg fått pyntet det litt, og jeg ble egentlig ganske fornøyd – til tross for at jeg kun brukte ting jeg fant rundt i leiligheten. Tror jammen jeg skal la det stå! Og så burde jeg vel strengt tatt fått inn litt mer, og muligens fått hengt opp bildene? Tiden får vise 🙂 Jeg måtte selvsagt kjapt innom for å vise dere!

Fredrik har akkurat gått ut døren på vei til fotball med vennene sine, så derfor tenkte jeg egentlig at jeg skulle gå en lang og god tur med Leo ute, men det var før jeg så på klokken. Når begynte den å gå så fort? Jeg må jo få lagt Leo ganske snart! 

I morgen står det en lang trilletur på planen! Håper dere har hatt en bra dag ♥

 

 

5 kommentarer
    1. Hvirdan får du gjort så mye med baby i hus? Har en gutt selv, og får ikke gjort noen ting når han er våken! Kom gjerne med noen tips (blogginnlegg?)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg