GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Herregud for en dag!

Jeg har løpt rundt som en gal i hele huset, vasket, ryddet og laget kalkun med alt tilbehør og føler meg egentlig som tidenes husmor. Butikken har jeg også vært på to ganger i dag, inkludert en tur på statoil. Er det mulig!

Leo har nå tatt sin første blund for dagen, så han har vært en aktiv liten krabat i dag med få pauser fra kryping og utforsking. Jeg er faktisk helt utslitt nå så gleder meg fryktelig mye til å ta det med ro resten av kvelden. For å si det sånn, neste år drar vi nok bort! Haha!

Kamera jeg bruker nå er helt elendig, men jeg kan jo dele noen fine bilder av året som gikk i tillegg her! Et ordentlig høydepunkt innlegg fra 2015 jobber jeg også med, så det kommer!

Ønsker dere alle en fantastisk nyttårsaften! Godt nytt år til dere alle, og kos dere med venner og familie ♥

6 kommentarer
    1. Kommenterer nesten aldri noe blogg, men har tenkt så lenge at jeg må si at Leo er en nydelig gutt. Oppriktig skjønn. Et pent barn 🙂 Godt nyttår.
      J22

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg