43 SPØRSMÅL

1. Hva har du på deg? Soveshorts og hettegenser!

2. Har du noen gang vært forelsket? Ja, det har jeg. Er evig forelsket i lille Leo <3


3. Har du noen gang hatt et fryktelig brudd? Oh yes. 

4. Hvor høy er du? 160 cm. Flere av leserne mine som møter meg i virkeligheten kommenterer alltid at jeg er såå liten i virkeligheten, haha!

5. Hva var det siste du spiste? Pannekaker! Yum

6. Hva var det siste du drakk? Vann.

7. Er det noen du savner? Jeg savner familien min, bestevenninnna mi, og kattene mine hjemme i Gjøvik. Og selvfølgelig venner fra Gjøvik!

– Familiebesøk fra i sommer, søstrene mine!

8. Svart eller hvit? Svart! Eller, hvitt interiør og svarte klær.

9. Favoritt tv-show? Altså, bare serier som går på tv? Da er det i så fall Masterchef USA, The big bang theory, Bloggerne, og Helt perfekt.

10. Favoritt artist? Lana del rey uten tvil. Må jeg velge noen på andreplass blir det Wiz Khalifa og Drake.

11. Har du piercing? Nei, og godt er det.

12. Hva er din favorittsang? Det endrer seg egentlig hele tiden, men elsker alt av Lana.

13. Hvor gammel er du? 17 år! Jeg fyller etterlengtede 18 år tidlig i juni! Det skal bli godt!

14. Stjernetegn? Tvillingene!

15. Hva ser du etter i en livspartner? Noen jeg kan stole fullt og helt på, som jeg kan føle meg trygg med, som jeg kan være med uansett hvor det er, fordi det viktigste ikke er hvor vi er men at vi er der sammen. Kanskje aller viktigst: en jeg kan le masse med.

16. Favoritt quote? Hadde du spurt meg for to år siden hadde jeg sikkert overøst dere med quotes, men har dessverre ingen å dele nå!

17. Favoritt skuespiller? Jessica Lange og Leonardo Dicaprio. Alt de er med i av filmer blir liksom råbra.

18. Favorittfarge? Alt. Det kommer an på humør, stort sett. Men jeg er kanskje ekstra glad i sort og beige.

19. Høy eller lav musikk? Høy! Hater å ikke kunne høre hva vedkommende i sangen sier.

20. Hvor drar du når du er trist? Får ikke akkurat satt meg i bilen og dratt noen steder med en baby på slep, så stort sett går jeg på rommet for å sove litt. Det hjelper alltid.

21. Hvor lang tid bruker du i dusjen? Det har jeg egentlig aldri tenkt over?! Fredrik mener jeg bruker en halvtime, men jeg stoler ikke helt på det. Kanskje 20 min?

22. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Kommer veldig an på humøret til Leo  og om han er i stand til å sitte og leke alene eller ikke, uten å rive ned ting og bombadere stuen vår.

23. Har du noen gang vært i en fysisk slosskamp? Ikke slosskamp, men stadiet før det. Herregud, hold dere unna sånt.

24. Turn on? Mennesker som er ekte.

25. Turn off? Når gutter sender bilder av underlivet sitt. Altså, hva mener du at jeg skal svare? Slutt med det.

26. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? Gråt av glede her forleden fordi Leo gikk.

27. Når sa du at du var glad i noen sist? Sier det konstant til Leo, teller det?

28. Hvilken bok var den siste du leste? Uff… Leser aldri bøker dessverre!

29. Favorittmat? Kinesisk, sushi, italiensk pasta, en skikkelig ostepizza, thailandsk kyllinggryte ooog biff med fløtepoter og soppstuing. Hilsen tidenes matelsker <3 Faktisk lagde jeg tidenes beste kyllinggryte i går

30. Hvilken serie så du sist? Orange is the new black!

31. Hvem snakket du med sist? Jeg sa til Leo at han ikke måtte slå meg med plastskjeen han går rundt og sutter på, så, Leo.

32. Hvilken film var den siste du så? Focus med Will smith, verdt å se!

33. Hvilke destinasjoner ønsker du å dra til? California, bora bora, italia er vel ønskene om dagen. Egentlig er jeg ikke et reisemenneske, men vi får se.

34. Hvor var du sist på reise? Var i Mallorca i 2011. Teller hytta?

35. Har du et crush? Ruby rose, har til tider lurt på om jeg egentlig er hetero eller ikke på grunn av henne. 


36. Når kysset du noen sist? Pass.

37. Når ble du sist fornærmet? Hmm. Det er lite som fornærmer meg lenger, tror jeg.

38. Hva er favoritt godteriet ditt? Rosa hodeskaller!

39. Er foreldrene dine gift eller skilt? Foreldrene mine er gift.

40. Hva er favoritt smykket ditt? Et jeg fikk av Fredrik.

41. Hvilken sport gjorde du sist? Jeg er ikke et sportsmenneske, for å si det sånn.

42. Når var du med noen sist? Bor med Leo og Fredrik, så det blir vel dem det da.

43. Har du en frykt? Edderkopper og insekter, stort sett. 

Håper dere har hatt en goood start på onsdagen! Gleder meg til oppdatere dere etterpå! 

Klem

7 kommentarer
    1. Dette var et kjekt innlegg å lese, alltid morsomt å høre svar på spørsmål! 🙂 Og må bare legge til at du forresten har veldig pene øyenbryn! Håper du får en fin dag! <3

    2. morsomt og bli litt kjekt med deg :). og hva er det med Ruby Rose hehe, mine venninner elsker henne også,mens jeg min jente kjendis crush fortiden er Dakota Johnsen 🙂

    3. Ang det innlegget ditt om fødsel/keisersnitt.
      De kvinnene som forteller deg dette har for det første en god sak til og kjøre en sak mot sykehuset etter en sånn opplevelse. Det andre du må huske på er at for hvert keisersnitt som blir gjort blir livmorveggen utrolig skadet/slitt så bare så du selv er klar over det er at etter keisersnitt minsker du sjansen betraktelig for og kunne ta naturlig fødsel senere. ikke så mye etter ett, men etter to snitt er sjansene veldig små for naturlig fødsel. Jeg har to k-snitt bak meg, ett hvor det ble haste snitt og dødfødt barn og etter det ble det et nytt et medd friskt barn, men jeg får “aldri” føde naturlig etter dette og det er fordi livmorveggen blir så tynn, så når man gjør fler enn ett k-snitt er det mye større sjanse for at livmoren kan sprekke under det som heter press-rier og det er jo ikke bra for mor eller barn.
      Ville bare fortelle deg dette hvis du vil ha flere barn så anbefaler jeg deg og føde naturlig, Det er utrolig vondt og vite at man aldri kan føde naturlig særlig når man selv ønsker det. og med tanke på deg som har valget så ta dette i betraktning hvis du vil føde naturlig engang 🙂

    4. hehe her var det mye skrivefeil, er sliten fortiden tror jeg :). skulle stå at det var gøy og bli mer kjent med deg :). mens jeg har Dakota Johnsen som kjendis crush 🙂

    5. Nr 35. Vi har vel alle lurt på legningen bår når det kommer til Ruby Rose, men slapp av, det går vekk etter en stund😂👌🏼

    6. Morsom med har du noen gang vært forelsket?
      Ja og er evig forelsket i lille vakre og skjønne Leo
      Synes det var utrolig søtt svart av deg som er moren til Leo
      Du er heldig som har en så skjønn og vakker sønn,😍og Leo er heldig som har deg Jessica
      Jessica du er en utrolig flott, klok og skjønn jente
      Stå på videre vi alle heier på deg
      Kjære deg Jessica 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg