DENNE UKENS..

HØYDEPUNKT:

Gode frokoster på senga, mye mamma og Leo-tid, og en del avslapning hjemme har vært ukens høydepunkt. Selv om jeg har vært ganske sliten og dårlig nå i det siste har jeg hatt en fantastisk uke med min lille familie. Jeg har også bestilt kake til Leo sitt bursdagselskap som vi skal ha her hjemme 19 mars. Det blir helt utrolig flott, og var også et stort høydepunkt for min del, fordi det virkelig betyr at det nærmer seg for alvor til bursdagen hans. Jeg har handlet inn en del pyntegjenstander allerede også, og kan ikke si meg annet en superfornøyd hittil!

BESTE INNKJØP:

Ok, tenkte egentlig ikke å vise dere dette før bursdagen til Leo: Men la gå. Her er litt av antrekket han skal bruke i selskapet sitt! Nydelig, ikke sant?


Skjorte-body!

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

… Var jeg gravid i uke 38 og begynte å bli rimelig lei! Hadde ligget store deler av natten med kynnere og kramper i leggen. Haha, savner den tiden litt på en måte, samtidig som jeg ikke gjør det. Magen begynte også å bli .. Tja, ganske stor for å si det sånn. Jeg hadde en helt sinnssyk craving på hjemmelaget pizza med fullkornsbunn og masse sjampinjong. Lover at det var like koselig å være meg som det ser ut som på bildet, med lille Leo i magen!

NEDTUR:

Leo får jeklser nå og det merkes godt på nattesøvnen. Og ikke nok med det, når jeg først har mulighet til å sove et par timer så våkner jeg gjerne av smerter fordi jeg selv har fått visdomstenner. Jepp, du leste riktig. I natt ville jeg bare krype til dusjen og legge meg i fosterstilling, for ja, så vondt er det faktisk. Elsker denne fantastiske timingen! 

CRAVING:

Forberedt på litt slakt nå, for vet at mcdonalds ikke akkurat er så bra for deg.. Men fy søren så godt det er! Favoritten er frappe med karamell og dobbel cheeseburger. Blir godt å trene i kveld kjenner jeg, haha! Lette litt på samvittigheten.


Leo har faktisk hatt en egen craving denne uken! Jeg kjøpe for en gangs skyld slike mais-chips på butikken (uten å lage hjemmelaget) og de eelsket han. Han elsker de så mye at han river ned posen fra bordet hver gang den ligger der for å så rive til seg så mye han klarer! Han gjermmer de gjerne i hånden sin så han er helt sikker på at han får spist på absolutt alle! Lille luringen. Nå er det helt tomt!

God søndag til dere alle! ♥

10 kommentarer
    1. Det øverste bilde av deg var superfint!! Og McDonald’s er best, det kan vi ikke nekte for 🙂
      Har Leo snakket noe mer siden sist?

    2. Sarah: Åh, så hyggelig! Tusen takk! Ja, det er såå godt 🙂

      Jeg filmet faktisk tilfeldigvis på snapchat når han sa noe i går kveld! Da sa jeg “mamma?” til han, og han bare “Bei” (altså Nei) før han ristet på hodet, haha!

      Ellers går det veeldig mye i ma ma 🙂 Koselig det da!

    3. Sier bare: fikk infeksjon i den ene visdomstann en min, som spredde seg til hjertet. Heldige meg så var jeg i Israel når dette skjedde :p fikk ikke oppleve så mye som planen var, men heldigvis hadde jeg reise forsikring, så turen ble så å si gratis!
      Nå har jeg trekt begge to nede, det verste er faktisk nå som skjelettet i kjeven holder på å gro!
      Anbefaler deg å få tatt de så fort som mulig, før det koster masse penger!

    4. Kan du legge ut oppskriften på hjemmelaget?:) og hjemmelaget babymat?:) Lager selv hjemmelaget mat til sønnen min på 8 mnd, men alltid gøy med tips fra andre:)

    5. Har fått alle fire visdomstennene, og har måtte trekke begge oppe på grunn av betennelse. Den ene var så ille at jeg ikke klarte å opne munnen mer en 1cm.. Anbefaler å skylle med corsodyl hver morgen og kveld og gå til tannlegen med en gang! Tannlegen min anbefalte meg å trekke tennene med en gang de er komt ut, for da er de enda myke eller noe sånn, så anbefaler en tur dit 🙂

    6. Wow😆😃Så fin du ble på det første bildet😀 Også er du flink til skrive bra innlegg😉 Det er bra😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg