GLEDESTÅRER!

Når Fredrik og jeg for siste gang sammen, før hverdagen inntreffer igjen på mandag, gikk for å hente Leo i barnehagen i ettermiddag – Så kan dere tro gleden var stor. Leo ble rett og slett så glad når han så oss at han gråt av glede! Å se at han reagerer på den måten når han ser at vi er kommet for å hente han er helt ubeskrivelig. Tenk, han er så avhengig av oss.. Og så glad som han er i oss, så mye vi betyr for han… Kjenner at det ikke skal mye til før jeg også får noen glederstårer når jeg tenker på det. Haha! Han ble spent med oss til plassen sin i barnehagen, hvor han pent fant frem skoene sine klar for å få hjelp til å få dem på, og til å ta helg etter en lang og fin uke.

Leo er kommet skikkelig inn i barnehagerutinene allerede, og han er en gutt som sprer mye glede rundt seg i barnehagen, deler ut klemmer og er en skikkelig godgutt. Akkurat slik han gjør her hjemme! Nå de siste dagene har vi levert ham i barnehagen med et smil også, for han har ikke blitt lei seg når vi har sagt hade til ham og vinket til ham i vinduet. Det gjør meg så glad at han trives så godt, og at han blir så godt ivaretatt. Vi kan ikke få takket de fantastiske barnehageansatte nok. Nå har jo Fredrik hatt ferien sin som er over på mandag når helgen er over, så da er det tilbake til hverdagen og den siste innspurten før Fredrik har to uker med permisjon etter at minstemann er kommet til verden!


Og flere tårer skal det nok bli i kveld også. Jeg har nemlig fått med meg Fredrik til å se på min favoritt gravidfilm – «What to expect when you’re expecting» Herrejesus, disse gravidhormonene gjør meg så fryktelig lettrørt!

Denne helgen skal bli så fin – Nyt kvelden deres!

9 kommentarer
    1. Har merket at jeg er enda mer følsom etter fødsel enn jeg var mens jeg var gravid! Gråter av alt, og da mener jeg alt! Haha, alt som går på TV som handler om barn eller baby enten det er trist eller gledestårer, jeg sitter jo å hylgriner😂

    2. Så god Leo er<3 Og så deilig for dere alle 3 at Leo trives godt i barnehagen nå! Det betyr så mye. Dere må ha en superfin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg