EN LITEN OPPDATERING

Hei dere ♥ Tenkte bare å skrive en liten oppdatering til dere før helgen går ordentlig i gang for min del! Vi har faktisk ingen planer denne helgen, og det synes jeg er veldig deilig. Leo var så herlig før han la seg i stad, han sier så mye koselig og fint. For en fin alder han er i nå! Nok en barnehageuke er over for hans del, men kjenner jeg han rett våkner han opp i morgen og det første han spør om er “Dra i barnehagen?” slik han alltid gjør. Så godt det er å vite at han trives så godt! Jeg må innrømme at jeg gruer meg ganske mye til Noah skal begynne neste høst, han er virkelig en skikkelig mammadalt – og selv om jeg synes det er så fantastisk, så er han utvilsomt ekstra avhengig av meg selv om han er bikket ett år. Samtidig føles det litt godt å ha erfaringen vi sitter på nå fra Leo begynte i barnehagen, og bare det å vite at vi har vært gjennom det en gang tidligere gjør det litt enklere å forholde seg til. Det blir som med alt annet med baby nummer to – man vet mer av hva man går til!

Uansett! Var ikke bildene av guttene under her helt herlige?! Jeg har blitt helt oppslukt i Instagram de siste dagene, og har vært mer aktiv enn på veldig lenge. Derfor tenkte jeg å dele noen av de siste postene mine på Instagram her på bloggen, i og med at jeg på Instagram deler fine øyeblikk som oftest ikke kommer ut på bloggen. Jeg heter som vanlig @Mammasom16 på Instagram, du må veldig gjerne følge meg om du vil!

Til slutt må jeg få ønske dere en veldig god helg, og jeg håper dere nyter fredagskvelden videre!

4 kommentarer

Siste innlegg