DETTE SKAL JEG I SOMMER!

Hei dere, håper dere har en fin fredag! Jeg har akkurat jobbet meg gjennom et tonn med ting jeg skulle ha gjort i dag, og halvparten står fortsatt igjen. Haha, sånn kan det gå. I dag har jeg og barna vært ute og spist litt is! Det var så herlig når det enda var en del sol ute, og barna blir så overlykkelige selv for en liten saftis. Det viktigste barna har lært meg tror jeg er å glede meg over den minste, lille fine ting.

{

Angående is og sol – i dag tenkte jeg og fortelle dere om mine planer til sommeren!

– Jobbe mer med bloggen. Jeg skal ikke akkurat legge skjul på at jeg ønsker å levere bedre innhold her hver dag, sånn generelt sett tror jeg alltid det er lurt at man alltid vil forbedre seg i denne bransjen – men kanskje spesielt nå som jeg har hatt et par tøffe måneder som dere vet om. Jeg har så mye større glede av bloggen enn dere kan tenke dere og gleder meg til det blir ordentlig synlig igjen når man klikker seg inn her 💻

– Tur til utlandet – men hvor? Og med begge barna? Jeg har lyst til å dra til Maldivene, men det er en fryktelig lang flytur for to små barn. Med begge barna på tur blir det mer sirkus enn ferie for å si det sånn. Haha! Samtidig hadde det kanskje vært mulig for meg å få til en sydentur med barn, og en uten? Er det egoistisk å dra på ferie helt alene når jeg er småbarnsmamma? Jeg tenker jo først og fremst på barna, og tror også at de ville fått stor glede av en ferietur til sommeren. Ferie blir det hvert fall, og jeg kan nesten ikke vente 🐚👙

Processed with VSCO with a5 preset

– Dra til New York. Jeg har SÅ lyst til å dra å besøke et familiemedlem jeg har som bor i New York – jeg skulle faktisk egentlig dra helt i starten av mars, men det lot seg ikke gjøre på daværende tidspunkt. Jeg håper jeg får det til litt før sommeren også faktisk. Hun er også veganer i likhet med meg så vi har alltid mye å diskutere. Kjempegøy 🌱💚

– Trene og spise god mat. Jeg tenker forresten å vise dere litt hvordan jeg trener med barna før den tid, men til sommeren skal jeg fortsette å trene så mye jeg kan og spise god mat ute på kveldene på bryggen. Det er noe av det beste jeg vet med sommeren 🍉🍟🏃‍♀️

Processed with VSCO with a5 preset

– Festival. Jeg skal på min aller første festival til sommeren i Stavern, og det gleder jeg meg overraskende mye til. Jeg er ikke akkurat vant til den slags, jeg kunne jo ha dratt i fjor men jeg hadde mer lyst til å tilbringe tid med barna og husker fortsatt at jeg hørte musikken fra hagen vår på kvelden. Det var fine tider, gleder meg til å høre det fra litt nærmere avstand enn hagen vår i år da 🎶

– Fokusere på meg selv. Jeg er fortsatt 19 år gammel, men fyller 20 år i starten av juni 🎂 En ting er at jeg begynner å bli gammel, men jeg skal fokusere mer på meg selv nå som jeg også har den muligheten at jeg kan prioritere meg selv i større grad enn tidligere. Ha mer tid med venninner, gjøre flere ting for min egen del, og bare være 19/20 år.

– Ta masse bilder 📷 Både av barna og alt annet. Det er faktisk helt fantastisk å være blogger på sommeren med tanke på mengden bilder man er nødt til å ta. Dessuten varer lyset mye lengre, og er generelt mye finere.

God helg, alle sammen! Vi snakkes i morgen ❤️

14 kommentarer
    1. Herlig å lese bloggen din for tiden, du stråler og virker duper fornøyd👍 Fine sommerplaner du hat, og NEI det er ikke egoistiskbå dra på ferie uten barn☀️☀️☀️ Må bare legge til at du er super tøff som prøvde redde forholdet deres så lenge, det står det respekt av, men virker som du har det mye bedre nå😊 Nyt sommer, sol PG dine flotte gutter👌

    2. Vil bare si at Maldivene er ikke en plass hovr barn passer inn. Var der på bryllupsreise i sommer. Det er ingen aktiviteter for barn og det er en veldig «voksen» plass å reise til. Det er stort sett bare par som reiser dit.

    3. Du er langt ifra egoistisk av å reise på ferie uten barna. Det går an å gjøre litt begge deler, og det gjør ingenting. Selv om du er mamma så skal du kunne få reise til ett annet land og slappe av. Jeg regner med at du har mange fine mennesker rundt deg som helt sikker vil ha barna dine mens du koser deg i ett annet land 😉

    4. Mallorca er en fin plass for barna. Har selv en jente på snart 4 år, hvert år drar jeg til Alcudia i Mallorca fordi det er så mange barnefamilier der og i Mallorca så er det en del aktiviteter for små barn.

    5. SAlexandra: Takk for supert tips! Var faktisk i Mallorca i fjor med barna, og det var utvilsomt en nydelig plass. Har du noen anbefalinger til hotell/steder i Mallorca også kanskje?

      Klem, god lørdag!

    6. Tina, alenemamma til tre som 2: Tusen takk for kommentaren din! Det har jeg heldigvis, så kanskje jeg skal utnytte muligheten i sommer? Haha, tror jeg kommer til å synes det er vanskelig å reise fra dem – men samtidig fortjener man litt fri 🙂

      Ha en fin lørdag videre, Tina!

    7. Monica: Nå ble jeg glad Monica! Tusen takk for en så oppløftende og fin kommentar <3 Jeg har det mye bedre nå ja. Håper du også har det bra 🙂 Nyt våren og sommeren du også!

    8. Hei! Jeg er også 20 år og alenemamma 😊 i år drar jeg rett og slett til syden uten barn, men tar han heller med til Riga ei uke 👌🏻 Der er det varmere enn her, men ikke sydentemperaturer 😄 synes det er helt greit å dra på ferie uten barn så lenge de også får noe. Det blir tross alt mere barnas ferie enn foreldrenes når man reiser med barn 😅

    9. Hei Jessica!
      Har fulgt med på bloggen din lenge, og må bare si at du virker som en helt fantastisk person og mamma for dine barn!
      Det jeg lurte på var om du som mamma til 2 fortsatt bygger nye vennskap? og om du kunne blitt venninne med noen som ikke hadde barn? 🙂

    10. Åh, viss du har mulighet til å dra til New York, Dra! Har vært der for noen år siden, og lengter tilbake dit 😀
      Heller kanskje ikke den mest praktiske plassen med små barn, men fullt mulig så klart 😊 Men wow for en by!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg