BARE OSS FIRE

Hei alle sammen, og riktig god onsdag! Nå er vi godt inne i mai, og jeg synes det er helt sprøtt å tenke på at 17. mai er neste uke. Vi drar (som jeg kanskje ikke har nevnt tidligere?) til Gjøvik i år, for å feire i hjembyen min med min familie. Jeg har ikke feiret 17.mai der på 6 år nå, og da hadde jeg såvisst ikke barn, så det er egentlig veldig rart å tenke på. Jeg kan jo huske utallige 17.mai-feiringer hjemme i Gjøvik fra da jeg var liten, og det er ganske koselig å tenke på at barna mine skal ta del i det i år.

I dag har vært en ganske normal og fin hverdag i vårt liv – eller, hva er egentlig en “normal” dag? Jeg kan selvfølgelig ikke nekte for at hverdagen kan bli noe ensformig da den i hovedsak består av jobb for Fredriks del, samt jobb og skole for min del, men likevel er det så mye koselig som skjer i livet vårt hver dag, ikke minst takket guttene våre – og på den måten blir ingen dag lik, og hver dag givende.

I dag, for eksempel, hadde vi en veldig koselig middag samlet. Bare oss fire. Akkurat det er jo ikke så unikt her hjemme da, men de koselige samtalene med barna, latteren som vi aldri blir lei av. Tett etterfulgt av boklesing (Barna ELSKER å bli lest for og jeg synes det er det herligste noensinne) kos, og tid sammen. Jeg må sikkert sitte lenge oppe i dag fordi jeg skulle ha satt meg med skolearbeid etter middag, men ikke hadde hjerte til å si nei til boklesing og kos med alle de tre guttene mine. Det toppet seg da vi hadde lagt Leo og Noah og fått utdelt sånn ca tusen nattaklemmer – og Leo spør: “Kan du synge en sang, mamma?” Holdte på å bryte sammen, haha! Verdens skjønneste gutten vår❤️

Nei, nå må jeg få tatt igjen tapt skolearbeid! Neste uke, rett før 17.mai faktisk, kan det hende at jeg blir trukket opp i eksamen. Enten da, eller i midten av juni. Det er ikke sikkert jeg blir trukket opp noen av gangene, da. Det er så fullt opp på skolen nå uansett, hvilket det har vært en god stund nå – så jeg kjenner at jeg begynner å bli sliten og at det skal bli godt med sommerferie om ikke så alt for lenge!

Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg