JEG ER SÅ HELDIG!

Hei alle sammen, og riktig god 1. juledag! Dagen i går ble (som dere sikkert skjønte på sist blogginnlegg) svært vellykket, om jeg får si det selv. Vi hadde koselig besøk, og barna fikk så mye fint til jul. Dagen startet dessuten helt perfekt – hvor de fikk julestrømpene sine med godteri (ja, jeg gav dem godteri, sukker-motstanderen som jeg er) og lekte, slappet av, og så på julefilmer helt til vi begynte å lage mat utover dagen. Julaften i år var rett og slett en drømmedag.

Guttene var fornøyde etter første julegaven de åpnet i går kveld, som var en leke – da hadde de tilsynelatende fått nok og var storfornøyd med ny leke. Haha, lite visste de at det bare var første gaven. Heldige Leo og Noah, som har så mange rundt dem som er glade i dem. Til dere som har lurt, så feiret pappaen til barna jul med oss, det avtalte vi for lenge siden  – faktisk da vi gjorde det slutt i mars i år.

I dag startet vi dagen med å se Disneyfilmen Biler (femtende gangen på noen dager, bare) før vi hadde planer om å dra på julebesøk omkring klokken 14.00 – der spiste vi nydelig middag, og barna fikk både kost seg og kjent litt på roen. Men før vi dro dit i dag, tenkte jeg at jeg skulle bade guttene – det må jeg ofte manne meg litt opp til fordi det kan bli sånn et sabla styr 😂 Men slik ble det ikke i dag! Jeg har aldri opplevd at guttene har vært så rolige og flinke som de var i dag. Guttene er nemlig redd for dusjen, så da blir det bading i stedet. Og til dere som har barn som kan være litt urolige rundt bading, så anbefaler jeg å kjøpe badebomber – som det heter. Guttene satt fascinert og kikket på dem under hele badet, slappet av og koste seg. Og det er ikke akkurat noe jeg opplever at de gjør hver dag, for å si det sånn! Haha!

Jeg fikk virkelig alt jeg kunne ønske meg i år og mer til, men det har jeg jo hver dag så lenge jeg får tilbringe dagen med Leo og Noah. Nyt kvelden og ikke minst julen videre, dere! Vi snakkes igjen snart ❤️

2 kommentarer
    1. Hei 😉

      utrolig vakre gutter du har 🙂 håper dere hadde en nydelig jul og kos dere masse videre i romjulen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg