JEG ER TOM FOR ORD

Hei alle sammen ❤️

I dag er jeg skikkelig rørt her jeg sitter. Tusen hjertelig takk for alle gode ord, alle rørende meldinger og koselige lykkeønskninger som har tikket inn de to siste dagene. Jeg kan ikke få sagt hvor mye det betyr for meg å føle at dere støtter, heier og ønsker oss alt godt.

Det siste to dagene har derfor vært utrolig fine for min del. Eller, for vår del burde jeg vel kanskje skrive nå – uvant det der. I år er det 6 år siden jeg ble sammen med Fredrik for første gang. Det har vært en berg-og-dalbane både følelsesmessig og ellers, som dere sikkert forstår.

Nå sitter vi her igjen. Jeg må riste litt på hodet og le, for jeg ser hvordan det kan se ut for utenforstående. Jeg kan ikke nekte for at det periodevis har vært turbulent den tiden vi var sammen. Jeg har gledet meg vanvittig mye til å dele nyheten som kom i går – men av overnevnte grunn har jeg også gruet meg litt.

Vi gjorde det slutt for et år siden, men nå prøver vi igjen. Jeg er stolt av oss for det

Noen vil kanskje tenke at det er litt synd på barn som må ha foreldre som har hatt et tidvis turbulent forhold – tross at det nå har vært slutt i et års tid. Jeg velger derimot å snu på det, å tenke at barna våre er heldige. Som har foreldre som når alt kommer til alt, har valgt å tenke at når noe er ødelagt – så fikser vi det. Vi kan ikke bare kaste det bort.

10 kommentarer
    1. Du er så herlig! Det var fantastisk å høre at du og Fredrik har funnet tilbake til hverandre, det får meg til å virkelig tro på kjærligheten <3
      Jeg heier på dere og ønsker alt godt for både dere og de nydelige guttene deres 🙂

    2. Hadde en mistanke etter du la ut innlegget “forelsket”, selv om man ikke så stort av kjæresten din var det utenkelig noe kjent med han ????

      Størst av alt er kjærligheten ❤ heier på dere! ????

    3. Ja barna er absolutt heldige som har foreldre som vil gi det en ny sjanse. Lenge leve kjærligheten og foreldre som holder sammen <3

    4. Så flinke dere er som har valgt å jobbe med forholdet og satse på ny! Stor respekt for det!
      Noen ganger hjelper det med litt pusterom fra hverandre. Et lite tips: ta dere tid til å være kjærester, og bare tenk på dere to.hverdagsromantikk er veldig fint i en stressende hverdag:)
      Barna tar mye plass i et forhold, men man er ikke bare mamma/pappa.

      Lykke til, heier på dere!

    5. Hva kranglet du om Anna Rasmussen om på bloggen for for noen år siden? Finner det ikke igjen❤️ Fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg