JEG KAN IKKE HUSKE SIST GANG DET SKJEDDE!

Akkurat nå sitter jeg og ser på at Leo og Noah leker så fint sammen på gulvet foran meg, mens jeg akkurat har ordnet meg på nytt etter en mildt sagt lang dag. Har ikke orket å sminke meg noe særlig i det siste, så det var ordentlig deilig å gjøre det – og ikke minst skifte til noen nye klær da jeg kom hjem! Jeg hadde full dag på skolen i dag, og har i tillegg hatt skrivedag i nynorsk. Det var også mye tidspress, så du kan trygt si jeg har hatt en stressende dag og at det var, ja, hva skal man si? Ganske krevende, rett og slett.  Jeg har uansett gjort mitt aller beste, og kan nå endelig ta helg med god samvittighet! Jeg tenker fremdeles på nynorsk når jeg skriver til dere nå, så det sier jo i grunn sitt 🙈

For en lang dag og uke dette har vært! Når det har stått på, har det tidvis føltes ut som at det har gått i sakte-film. Nå i etterkant, synes jeg det har gått veldig fort. Vi er allerede en uke inne i desember, årets siste måned, og i går snødde det så mye at vi våknet opp til et tykt lag med snø ute i dag tidlig! Da kjente jeg at julestemningen ikke kjennes så alt for fjern ut lenger – men uavhengig av om det blir snø på julaften eller ikke, så føler jeg at barna, smilene deres når de ser juletreet og gleden de viser, gjør at julen blir magisk fin uansett om jeg har julestemning eller ei. Jul og høytider etter å ha fått egne barn, er noe av det fineste som finnes.

Tilbake til overskriften! Som dere faste lesere trolig fikk med dere, så fikk jeg ikke blogget i går.. Det har ikke skjedd på evigheter, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg gikk en dag uten å blogge for dere. Jeg glemte det ikke, men jeg hadde alt for mye å gjøre i går. Jeg satser på at det er virkelig lenge til neste gang jeg føler at jeg er nødt til å prioritere bort bloggen en dag – jeg trives tross alt definitivt best med å oppdatere daglig, slik jeg “alltid” har gjort. ❤️ Nå skal jeg bare nyte fredagskvelden og ta det helt med ro. Det skal bli så herlig. Ønsker dere alle en fantastisk helg!

3 kommentarer
    1. Anbefaler deg å dra på Change (eller lignende) for å få målt hvilken BH-størrelse du trenger nå, slik at du finner en som passer! Viktig med god og riktig støtte for oss som har større bryster. Dine er bomb!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg