MIN DATE PÅ VALENTINE’S DAY

God kveld alle sammen! Håper dere har hatt en fin torsdag og valentinsdag. Toppen av ironi må vel være å ha time til parterapi på valentinsdagen. Men det har vi hatt i dag, altså! Det gikk veldig fint – men jeg måtte le litt av det faktum at timen vår tilfeldigvis var akkurat i dag. Jeg er så glad for at vi begynte å gå til parterapi som noe forbyggende i relasjonen vår, jeg opplever det virkelig som noe hjelpsomt og fint.

Noen har lurt litt på hvordan parterapi egentlig foregår, og for meg handler det om muligheten til å forstå mer av dynamikken og mønstrene som oppstår når mennesker er i relasjon med hverandre over tid. Det handler mye om å forstå hverandre bedre, og kanskje til med om å forbedre det som har forbedringspotensiale i en kjærlighetsrelasjon. Visste dere at det i år er 6 år siden Fredrik og jeg ble sammen for første gang? Jeg synes det er helt vilt. 6 år. Det har riktig nok skjedd mye i mellomtiden, men at det har gått så lang tid.. Det er helt rart!I dag er det jo Valentine´s day, og jeg skal ikke begynne å ramse opp om jeg fikk en dyr ring, roser og sjokolade – for hvilken hensikt har vel egentlig det. Jeg er så glad for at vi har funnet tilbake til hverandre, for barna våre og den lille familien vår betyr absolutt alt for meg.

3 kommentarer
    1. Syns det er så hyggelig at dere har funnet tilbake til hverandre igjen <3 lurer på en ting (kan hende du allerede har nevnt det) – bor dere sammen nå, eller velger dere å bo hver for dere en stund fremover?

    2. Har blitt noen dager siden sist jeg var innom bloggen din… Forberedte meg på å lese om skole og barn, som normalt, men her dukket Fredrik opp 😀 kjenner jeg smiler fra øre til øre. Veldig glad på deres vegne! Ettersom dere går til parterapeut er dere seriøse og virkelig ønsker å investere i deres forhold, det er noe vi andre også burde inspireres til. Kos dere masse sammen, håper ting blir bra for dere<3 jeg heier på dere!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg